سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

...شعر...

ین عشقی که به سر من افتاده
واسه همین حالا نیست ازلیه مادرزاده
هر کی شد خراب حسین آباده
برکت اشک مارو خود بی بی زهرا داده
دنیا ارزشی نداره سینه زن
خودت برا کسی خراب نکن
بهترین رفیقتم یه روز میره
رو کسی بجز حسین حساب نکن
همه دین و دنیام حسین
خیلی تورو میخوام حسین
همیشه بدهکارتم آقام آقام آقام حسین
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █
عمریه که دارم ازت میخونم
همیشه هوامو داری خیلی هم ازت ممنونم
فکری کن واسه دل بی سامونم
خلاصه که تو را دوست دارم
همیشه به پات میمونم
اگه تو ردم کنی کجا برم
من دلشکسته رو جواب نکن
به خودم همش تو خلوتم می گم
رو کسی به جز حسین حساب نکن
ذخیره فردام حسین
کس بی کسی هام حسین
همیشه بدهکارتم آقام آقام آقام حسین
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █
اربابم تویی دوای دردم
آقا ندیدم رو دستت خیلی بهت عادت کردم
دلگیرم نشونه ش آه سردم
یه نظری کن آدم شم
دوباره میخوام  برگردم
اگه خواستی ادبم کنی یه روز
من پیشه مادرم عذاب نکن
اخه مادرم بهم میگه
رو کسی به جز حسین حساب نکن
یار دل تنهام حسین
حرم تو رویام حسین
همیشه بدهکارتم آقام آقام آقام حسین

 

...برایه دانلود بر رویه گزینه زیر کلیک کنید...

...download...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی