سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

شب اول محرم 98 با نوای کربلایی محمد حسین حدادیان

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ق.ظ

محرم98 - شب اول - پیش زمینه - صلی الله علیک روحی قلبی لدیک

 

متن نوحه

 

روحی قلبی لدیک

صلی الله علیک

ای سینه زن حسین

رحم الله والدیک

من از همین پیرهن سیاه

گرفتم آبرو حسین

سفارش مادرمه

تاعمر داری بگو حسین

ای حسینی ترین یابن ام البنین

آرزوی پدر و مادرم رو ببین

کربلا اربعین کربلا اربعین

سیدی یا حسین سیدی یا حسین

 

برای دانلود کلیک کنید
 

حجم: 1.15 مگابایت

 



محرم98 - شب اول - زمینه - مسافر کوفه دلم رو خون کردی

 

متن نوحه

مسافر کوفه دلم رو خون کردی
نیا نیا آقا الهی برگردی
خیلی زود عهدشون رو شکستن
هرچی که گفتن اینا دروغه
دور من خلوته اما آقا
بازار آهنگرها شلوغه
می شه برگردی تو زینت دوش رسولی
سر بریده ات می سوزه تو تنور خولی
برگرد یا حسین یه شبی می بینه مادرت
توی تنور خولیه سرت
پسرعمو برگرد پسر عمو برگرد
میا میا کوفه میا میا کوفه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

حجم: 1.15 مگابایت

 


 

محرم98 - شب اول - شور - ای ارباب دلم

 

متن نوحه

ای ارباب دلم
بی تابه دلم
با شوری که محرم داشت
ای بندگی من
زندگی من
یکی مثل تورو کم داشت
چشام رو تنها نزار
تا عشقو گریه کنم
دست دلم رو بگیر
جونم رو هدیه کنم
کرب و بلا خواهش
روز و شب های من
کرب و بلا خالی پیش تو جای من
کرب و بلا بشنو صدای من
حسین وای حسین وای

حسین وای حسین وای
حسین وای حسین وای

 

برای دانلود کلیک کنیم


حجم: 4.7 مگابایت

 


 

محرم98 - شب اول - شور - سلام اقا به کتیبه ها و پرچمت

 

متن نوحه

سلام آقا به کتیبه‌ها و پرچمت

سلام آقا به غروب‌های محرمت

سلام آقا بسه دوری از حرم بزار بیام آقا

شب و روزم به فکر کربلام آقا

خداروشکر که سیاهی‌ها و پرچم دیدم آقا

شب اول محرم دیدم آقا

نگاهم کن با نگاه تو یه عمر زندگی کردم

آره بد شدم، می‌دونی بچگی کردم

گناه کردم آره حق داری، می‌دونم اشتباه کردم

همه عمرم و جوونیم، تباه کردم گناه کردم

دعام کردی می‌دونم، بازم نگاه به گریه‌هام کردی

دیدی دور شدم ازت، منو صدام کردی دعام کردی

نزار ازت دور بشم،‌ بدون تو می‌میرم

یک اربعین نیام حرم، به جون تو می‌میرم

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 4.76 مگابایت

 



محرم98 - شب اول - شور - عشق تو برای من مقدسه

 

متن نوحه

یه امام حسین دارم برام بسه
میدونی که از الان منتظرم
شب اول محرم برسه
توی تقدیرم اینو میبینم
من دلم روشنه اربعین رو میبینم
من غلام قمربنی هاشمم
حرم لازمم
دوباره به سمت کربلا عازمم
حرم لازمم

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.13 مگابایت

 


 

محرم98 - شب اول - واحد - برا غریبی تو روضه میگیرم

 

متن نوحه

برا غریبی تو روضه میگیرم
شبیه تو با لب تشنه می میرم
نیا کوفه حسین که دلشوره من
برا اسیری خواهرته
نیا کوفه حسین که دلشوره من
برا پیراهن و انگشترته
مسلمت نداره همدردی
وای ازاین کوفه ونامردی
قسمت میدم که برگردی
آقام ای وای آقام ای وای

تو کوچه ها همین که از پا افتادم
نفس نفس به یاد زهرا افتادم
اگه منو زدن اگه سرم شکست
عزیز فاطمه فدا سرت
نه تازیانه بود نه میخ در حسین
الهی من فدای مادرت
شبیه ابر اگه می بارم
من به یاد درو دیوارم
روضه خون خونه مسمارم
آنام ای وای آنام ای وای
یارالی قد کمان ننه

می گن با چشم خون و دست بسته
کوفه نیا که با مدینه هم دسته
دوباره کوچه و دوباره ازدحام
دوباره چند نفر به یک نفر
دوباره ضربه و دوباره بی هوا
هجوم لشگری سر گذر
با لب تشنه سر دارم
سر تو سلامت ای یارم
نگران طفل شیر خوارم
نیا به کوفه خبر از تیر حرمله نداری
دلشوره دارم نکنه علی اصغر رو بیاری
نیا به کوفه حسین می خوان از تو علمدار رو بگیرن
می خوان از زینب یار و قافله سالار رو بگیرن

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 4.78 مگابایت

 


 

محرم98 - شب اول - روضه پایانی

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 5.82 مگابایت

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی