سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

شب سوم محرم 98 با نوای کربلایی محمد حسین حدادیان

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

 

محرم98 - شب سوم - روضه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

حجم: 5.59 مگابایت

 


 

محرم98 - شب سوم - زمینه - گریه کن های رقیه اومدن

 

متن نوحه

عاشورای عاشقا رسید
گریه کن های رقیه اومدن
ای سادات کجای مجلسید
اشبه الناس لزهرا رو زدن
عمع فریاد کشید
موی منو باد کشید بابا
اونکه سر برید ازت
سر من داد کشید
وقتی که میزنم کتکت
عموت کجاس بیاد کمکت
بابا بابا
گمانم جرم دارد
هرکه نامش فاطمه باشد
ای خورشید ویرونه من
داره هنوز خون میریزه از سرت
کاش میمردمو نمی دیدم بابا
نامرتبه رگای حنجرت
من که وارث غم زهرا و فدکم
زیر پای حرمله له شد عروسکم
نه چادری سرمه
یک خیمه سوخته ماجرمه
بابا بابا بابا
وای از روضه های زینبت
با رباب در بزم می زبون گرفت
یا ایها العزیز یا ایها الغریب

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 4.98 مگابایت

 


 

محرم98 - شب سوم - شور - ای ارباب دلم

 

متن نوحه

ای‌ارباب دلم
بی تابه دلم
با شوری که محرم داشت
ای بندگی من
زندگی من
یکی مثل تو رو کم داشت
چشامو تنها نذار
تا عشقو گریه کنم
دست دلم رو بگیر
جونمو هدیه کنم
کرب و بلا
خواهش روز و شبای من
کرب و بلا
خالیه پیش تو چای من
کرب و بلا
بشنو صدای من
حسین وای حسین وای
حسین وای حسین وای

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 1.85 مگابایت

 


 

محرم98 - شب سوم - شور - قسم به اسم اعظم

 

متن نوحه

قسم به اسم اعظم
که حک شده رو قلبم
میگرده روزگارم
به تقویم محرم
سلام الله
علی المظلوم
دلم میشه فقط با عشق تو اروم
سلام الله
علی العطشان
حسینیه اعظم تو شد ایران
هفتاد و دو یارت
حالا هفتاد و دو ملیونه
عزت نوکر این خونه
روز افزونه
حسین جانم حسین جانم
حسین جانم حسین جانم

قسم به شال مشکیم
قسم به اشک چشمام
من از زندگی چیزی به غیر از تو نمیخوام
تو رو میخوام تو رو میخوام
خدا رو شکر الان اینجام
تورو می خوام تو رو میخوام
الهی به ضریحت برسه دستام
تو رو میخوام تو رو می خوام
تابوتم ای کاش دور شش گوشت بچرخونن

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.23 مگابایت

 


 

محرم98 - شب سوم - شور و ذکر

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 1.3 مگابایت

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی