سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

شب دوم محرم 98 با نوای کربلایی محمد حسین حدادیان

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

 

محرم98 - شب دوم - روضه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

حجم: 23.8 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - پیش زمینه - صلی الله علیک روحی قلبی لدیک

 

متن نوحه

روحی قلبی لدیک

صلی الله علیک

ای سینه زن حسین

رحم الله والدیک

من از همین پیرهن سیاه

گرفتم آبرو حسین

سفارش مادرمه

تاعمر داری بگو حسین

ای حسینی ترین یابن ام البنین

آرزوی پدر و مادرم رو ببین

کربلا اربعین کربلا اربعین

سیدی یا حسین سیدی یا حسین

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 1.15 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - زمینه - سفینه النجات رسیده به فرات

 

متن نوحه

سفینه‌النجات رسیده به‌فرات
گریه کنید برای قتیل العبرات
آیه به آیه والفجر رو نیزه تفسیر می شه
لحظه به لحظه زینب تو کربلا پیر میشه
مدینه تکرار می شه آقام گرفتار می شه
امان امان از وقتی که بی علمدار می شه
اعوذ بالله از این دشت این سفر نداره برگشت
ثارالله حسین ثارالله حسین ثارالله حسین ثارالله حسین

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 5.92 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - شور - با ولای علی(ع)

 

متن نوحه

باولای‌علی بادعای‌علی
حیدری کردی تو تو کوفه بجای علی
افتخار علی اقتدار علی
کرده خطبه تو تو کوفه کار ذوالفقار علی
دنیا زینب، عقبی زینب، درد آفرین عاشورا زینب
اعلی زینب والا زینب والله لافتی الا زینب

یا قاهر العدو یا والی الولی
یا قاهر العدو یا والی الولی
جانم به زینبت یا مرتضی علی
ای نگین علی بهتری علی
هیبتت علویه ای نگین علی بهترین علی
باید ببینه هم نژادعلی تو به یاد علی
کاخ ظلم و تو شکستی به ذکر نادعلی

سرداری تو سالاری تو مثل ابالحسن کراری تو
بانوی صبر و بی تکراری تو
با خطبه خوندنش میلرزه هر دلی

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 7.75 مگابایت

 


 

 

محرم98 - شب دوم - شور - تو کی هستی که با تو می بخشن گناهامو

 

متن نوحه

تو کی‌هستی که با‌تو می‌بخشن گناهام
تو نباشی بهشت رو یه لحظه نمی خوام
دوست دارم جایی رو که میده بوی آقام رو
من همونم که از من یه دنیا خطا دیدی
ولی بیشتر منو تو همین روضه ها دیدی
منو بیشتر شب اربعین کربلا دیدی
حرم آرامشه محضه جنت الله فی ارضه
میدونم لحظه به لحظه کربلا عشق بی مرزه
بزار سایه ات رو سرم باشه قرار من با تو حرم باشه
حسین جانم حسین جانم
حسین جانم حسین جانم

حسین جانم حسین جانم
حسین جانم حسین جانم

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.44 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - شور - ای ارباب دلم

 

متن نوحه

ای ارباب دلم
بی تابه دلم
با شوری که محرم داشت
ای بندگی من
زندگی من
یکی مثل تورو کم داشت
چشام رو تنها نزار
تا عشقو گریه کنم
دست دلم رو بگیر
جونم رو هدیه کنم
کرب و بلا خواهش
روز و شب های من
کرب و بلا خالی پیش تو جای من
کرب و بلا بشنو صدای من
حسین وای حسین وای

حسین وای حسین وای
حسین وای حسین وای

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 4.31 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - شعر خوانی و ذکر

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 4.22 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - شور - می گفت همه اش خواب می بینم

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 5.1 مگابایت

 


 

محرم98 - شب دوم - روضه پایانی

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 6.12 مگابایت

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی