سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

دانلود مداحی نرو زهرا بمون و تکیه گاهم باش از نریمان پناهی

دانلود مداحی کربلایی نریمان پناهی به نام نرو زهرا بمون تکیه گاهم باش


...شعر...

نرو زهرا بمون و تکیه گاهم باش
نرو زهرا تو این عالم پناهم باش
نرو زهرا هنوز سنی نداری تو
نرو زهرا برا من غم گساری تو
نرو زهرا

دلم خونِ یه حرفی جمله ای چیزی
دلم خونِ یه حرفی جمله ای چیزی
دلم خونِ به قلبم میزنی تیزی
دلم خونِ چرا از من میگیری رو
دلم خونِ چرا از من میگیری رو
دلم خونِ شکسته بازو و پهلو

تو این شبها حسینت داره میمیره
تو این شبها حسن با غصه درگیره
نرو زهرا
حلالم کن شکستی پا به پای من


برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی