سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

کانال تلگرامی کربلایى على پورکاوه زنجانى @ali_porkaveh_zanjani در ...

دانلود مداحی کربلایی علی پور کاوه به نام اقا غلط کردم


...شعر...

همه اُمیدم
تموم عمرم آرزو داشتم 
که تو رو میدیدم
واسه یه لحظه دیدنت آقا
همه چیمُ میدم
زندگیمُ میدم 

خسته شدم ارباب
به خدا خیلی خسته شدم از 
دست خودم ارباب
من با امیدم اومدم تو روضت
نکُن ردم ارباب
خسته شدم ارباب

بی تو نمیتونم
ولی از اون وَر با کارام خیلی
دِلتُ میشکونم
ناراحتی از دستم آقا 
اینو که میدونم
بی تو نمیتونم 

نزار که تنها شَم
اونی که دیدی گناهاشُ کاش 
ببینی اشکاشُ
من آرزو کردم وقتِ مُردن
تو بغلت باشم
نزار که تنها شَم


آرومِ آرومَم
هر شبی که آقا میام روضَت 
شبیه بارونَم
خدا نگیره اشک چشمایی
من و دلِ خونَم
آرومِ آرومَم

 

آقا غلط کردم
ولی نیاوردی تو به روم که 
چقدِ نامردم
اگه بیام پیشِت این دفعه 
من دور تو میگَردم
آقا غلط کردم

مثلِ یه رویایی
ولی یقین دارم همین الان
کنارِ ماهایی
حرفامُ داری میشنوی آقا
میدونم اینجایی
مثلِ یه رویایی

 

نبودی میمُردم
هر دفعه که دور از تو بودم
من آقا زمین میخوردم
تمومِ کارام رو به راه شد تا 
اسمِ تو رو بُردم
نبودی میمُردم

نشد که آدم شَم
هر کاری خواستم کردم و گفتم 
آقا که میبخشم
هر دفعه گفتم بد شدم اما 
نکنه بدتر شَم
نشد که آدم شَم


برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۱)

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی