سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

دانلود مداحی کربلایی حسین طاهری به نام اقا غلط کردم

 

 

...شعر...

حسین ارباب منو دریاب
همه امیدم تموم عمرم آرزو داشتم
که تورو میدیدم واسه یه لحظه دیدنت
 آقا همه چیمو میدم زندگیمو میدم
خسته شدم ارباب به خدا خیلی خسته شدم از دست خودم ارباب
من با امید اومدم تو روضه نکن ردم ارباب خسته شدم ارباب
بی تو نمیتونم ولی از اونور با کارم خیلی دلتو میشکونم
ناراحتی از دستم آقا جون اینو که میدونم بی تو نمیتونم


حسین ارباب منو دریاب

نزار که تنها شم اونی که دیدی گناهاشو کاش میدیدی اشکاشم
منو آرزو کردم وقت مردن تو بقلت باشم نزار که تنها شم 
آروم آرومم هر شبی که آقا میام روضه شبیه بارونم
خدا نگیره اشک چشمای منو دل خونم آرامش جونم 
آقا غلط کردم ولی نیاوردی به روم چقد نامردم 
اگه بیام پیشت ایندفعه دور تو میگردم آقا غلط کرد

 

برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی