سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

دانلود مداحی عبدالزهرا خودم دیدم از نریمان پناهی

دانلود مداحی کربلایی نریمان پناهی به نام عبدالزهرا خودم دیدم


...شعر...

عبد الزهرا خودم دیدم تو کوچه ها مادر افتاد
عبد الزهرا خودم دیدم که بی کس و تنها جون داد
میون کوچه زمین گیر شد حسن پیر شد
غربت بابا که تفسیر شد حسن پیر شد
پیش نگاهم که تحقیر شد حسن پیر شد


عبد الزهرا خودم دیدم زد مادرو نا مرد پست
عبد الزهرا خودم دیدم گوشواره مادر شکست
ز دار دنیا دیگه سیر شد حسن پیر شد
غروب کوچه چه دلگیر شد حسن پیر شد
برای یاری دیگه دیر شد حسن پیر شد

عبد الزهرا دلم زخمیِ از یه داغ دیرینه
عبد الزهرا خودم دیدم میخ در و توی سینه
غنچه و باغ و چمن میسوخت حسن میسوخت
تو شعله ها داشت یه زن میسوخت حسن میسوخت
مادر تنهای من میسوخت حسن میسوخت
حسن میسوخت حسن میسوخت


برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی