سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

 

محرم98 - شب چهارم - روضه - با وفا بوده خدا خیر به راهت بدهد

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 22.1 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - شور - اشک و نوحه و دم هستند

 

متن نوحه

اشک و نوحه و دم هستم
بانی محرم هستم
بچه های تو
الگوی مدافعان حرم هستن
بعد عاشورا علمداری
ای جانم به این وفاداری
صدا زدی دلبر نازنینم
داغ علی اکبرته تو سینم
نمیشه تو داغ جوون ببینی
من نبینم
یا شریکه الحسین یا زینب

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.67 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - شور - شبیه اسپند به روی آتیشم

 

متن نوحه

شبیه اسفنده به روی آتیشم
تو روضه ها هرجا بیتاب حرم میشم
مگه اقا مجنونم
حرارت تو خونم
خواهشم هر لحظه
همینه اقا جونم
حسین
تو منو کی میبری کربلا
چاره عالم تو
من هم یه بیچاره
بارون رحمتت
رو سرم میباره
نفس تو واسم
گرم استغفاره
رو سیاهی هم عالمی داره
بدا رو هم میخری با وفا
بگو منو کی میبری کربلا

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.52 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - واحد - به امر مادری دو تا آقازاده

 

متن نوحه

به امر مادری دوتا آقا زاده
دارن میشن برا شهادت اماده
به محضر حسین
کفن پوش اومدن
بگن که ما شهادت طلبیم
با سن کمشون
رجز میخونن و
میگن که ما سپاه زینبیم
نوه حیدر کراریم
با حسینیم تا نفس داریم
اخه شاگرد علمداریم
اقام ای وای

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 2.64 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - شور - هستم گدای علی جانم فدای علی

 

متن نوحه

به نام خدا به نام علی
ملک مانده در
مقام علی
سلام علی مولای یا مرتضی
دلم مسته و علیک السلام علی
هستم گدای علی
جانم فدای علی
عرش و زمین و زمان
تحت لوای علی
نجف را ببین و
کعف را ببین و
ضریح شه لوکشف را ببین و
برو سمت حیدر
برو صبح خیبر
علی میزند بر
هدف را ببین و ...

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 2.76 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - شور - من زمین خورده ی دنیام

 

متن نوحه

من زمین خورده ی دنیام
اقا دستامو بگیر
میخونم فتب علی یا حسین نعم الامیر
اومدم که حالمو دوباره رو به را کنی
میشه بازم یه نگاه به عبد رو سیاه کنی
تو اگه نگاه کنی دیگه غمی نمیمونه
دلخوشیم اینه حسین حال گداشو میدونه
بی قرارتم حسین صبر و قرار من تویی
دردمو به کی بگم دار و ندار من تویی

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 3.71 مگابایت

 


 

محرم98 - شب چهارم - روضه پایانی - سلام آقا که الان روبرو تونم

 

برای دانلود کلیک کنید


حجم: 13 مگابایت

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی