سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

دانلود مداحی من به فدات و ترک روی لباتو از حاج محمود کریمی

دانلود مداحی حاج محمود کریمی به نام من به غدات و ترک رو لبات

 


...شعر...

من به فدات و ترک روی لباتو
طنین صدا علی تو صداتو
تویی که گرمیِ صدات برای اهل حرم تسکینه
تویی که با بودنت خواب حرم شیرینه
بلا به دور از قد و بالات و دستات و چشمات
پاشو من بمیرم پاشو پاشو ای امید همه
تو حرم دیگه هیچ کسی نمیگه عمو تشنمه
ماهم اباالفضل
تکیه گاهم اباالفضل
همه سپاهم اباالفضل
بیا بریم تا به حرم با هم اباالفضل

تا علم افتاد دلهره تو دلم افتاد
آتیش نگرونی تو حرم افتاد
پاشو ببین سپاه دشمن و برای غارت ما آمادن
همه به فکر غنیمتی افتادن
امید آخرم افتاد
تن بی دستت به پای مادرم افتاد
کسی که دست تو انداخت
حالا به فکرگوشواره های دخترم افتاد
پاشو خنده حرمله دل دخترم و شکست
پاشو لشکر بی حیا قرق حرم و شکست
شیرم اباالفضل
یل دلیرم اباالفضل
بی تو می میرم اباالفضل
پاشو ببین غم تو کرد پیرم اباالفضل

 

من نیمه جونم به جون تو نمیتونم
خبر تو رو به حرم برسونم
بعد تو وای به حال دخترای بی پناهم
سرت روی دامن من اما منِ تنها
بی تو علی اکبر و قاسم
آره تنهای تنهای تنها با قاتل تو قتلگاهم
من نیمه جونم مقتل پر خون
میرسه از راه مادر قامت کمونم
پاشو چیزی نمونده که دیگه من برم از حال
تو نباشی کی می مونه کنارم توی گودال
چشماتو وا کن
من غریب رو نگاه کن
دوباره منو صدا کن
پاشو بریم ما رو از این غصه رها کن


برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی