سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

وبلاگ سران به نی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سران به نی

مقام معظم رهبری (قدس سره) می فرمایند:
گاهی یک بیت شعری که شما میخوانید، از یک ساعت بحث مستدل یک گوینده‌ی ماهر تأثیرش در دلها بیشتر است. خوب، این خیلی ظرفیت بزرگی است؛ از این ظرفیت باید خوب استفاده کرد.کار مداح، استفاده‌ی از هنر برای بیان حقیقت است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

دانلود مداحی خاطر خواهیمو همیشه بزار پای دلم از حسین طاهری

دانلود مداحی کربلایی حسین طاهری به نام خاطر خواهیمو همیشه بذار پای دل


...شعر...

خاطر خواهیمو همیشه بذار پای دل
تو حرم تو جای دلم زیارتو حرفای دلم
از ازل شده تمومی دنیا ملک تو
شبیه رسول ترک تو
عاشقمو کم نمیذارم
خوش به حال اون که تو حرمت مشرفه
برای هزارمین دفعه
بذار که بگم دوست دارم
حرم یه بال پرواز منو یاد تو میندازه
یه آن تو حرمت بودن یهو خاطره میسازه

حسین وای

تو حرم تو جای دلم زیارتو حرفای دلم
از ازل شده تمومی دنیا ملک تو
شبیه رسول ترک تو
عاشقمو کم نمیذارم
خوش به حال اون که تو حرمت مشرفه
برای هزارمین دفعه
بذار که بگم دوست دارم
حرم یه بال پرواز منو یاد تو میندازه
یه آن تو حرمت بودن یهو خاطره میسازه

حسین وای

داره زندگیم صدقه سر تو میگذره
دلمو نگاهت میبره
منو تو یه وقت یادت نره
بین ما دو تا خوبه شده رابطه عمیق
خوبه که شدی باهام رفیق
علمته سایه سرم
تو تصورم روبه روی ایوون طلا
به روی لبامه السلام
یه سلامی جای مادرم
دلم میگیره چند وقته که دوریه حرم سخته
خدا شاهد هرکی که حسین دیده شه خوشبخته

حسین وای

بین ما دو تا خوبه شده رابطه عمیق
خوبه که شدی باهام رفیق
علمته سایه سرم
تو تصورم روبه روی ایوون طلا
به روی لبامه السلام
یه سلامی جای مادرم
دلم میگیره چند وقته که دوریه حرم سخته
خدا شاهد هرکی که حسین دیده شه خوشبخته

حسین وای

 

تو قلبم شده حرارت عشق تو زیاد
کیه که تو این دنیا نخواد پا بوسه علمدارت باید
عشق واقعی توی حرمت خلاصه شد
برای جهان حماسه شد هوای حسین و اربعین
دستمو بگیر تو دل مسیر زندگیم
اصلا آقا هر چی تو بگی دیوونه تو شدم ببین
تویی مخاطب خاصم به تو همیشه حساسم
شده کار من آقایی آخه گدای عباسم

حسین وای


برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی